semester

vad är det egentligen för mening med tt ha semester när ingen annan har det? Det resulterar bara i att man sitter här, själv, i en liten lägenhet och dricker sig hög (framför allt kissnödig) på kaffe..

Idag har jag suttit på balkongen, pratat och druckit kaffe med Emma, duschat, druckit kaffe, pratat i telefon och druckit kaffe. Kaffebryggaren har gått varm kan jag tala om! Om en stund tänkte jag röra mig mot centrum och tömma plånboken lite. Sen efter det blir det personalmöte på jobbet. Kul jul..

Semester en vecka.. Ser fram emot det! ..not..


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0