.

Idag vill jag göra något stort. Jag känner på mig, att denna lördag kan det hända stora och heroiska saker. Men jag kan nästan sätta min högra hand på att det inte kommer hända ett skit. Kanske ta ett glas vin, slinga håret och vänta på att min karl ska komma hem.

Har kommit på att jag lever för min karl. Nu är han i Nynäs och jobbar, vilket betyder att han inte kommer komma hem förens om ca 6-7 timmar. Och vad kommer jag göra? Jo, jag kommer sitta här lydigt och vänta på honom. Vill jag det? NEJ. Kommer jag göra det? SÄKERLIGEN!

Jag vill göra något galet, något oväntat. Kanske åka iväg och hoppa fallskärm? Tatuera mig? Klippa av mig håret? Eller åtminstone, ringa en vän och göra något av mitt liv?

Tragiska, tragiska jag..

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0