ny vecka

Ny vecka, nytt år, nytt årtionde. Och vafan gör det mig lyckligare någonstans?

Jag kan väl börja med att säga att Daniel är det bästa med detta år. Eller ja, han fanns ju förra året också, men detta år ska bli vårat år. Det lovade vi varandra under alla fyrverkerier. Han kommer bli min högsta priotering 2010, känner jag på mig nu.
Han är det bästa, mitt bästa.

Jobbet igår var kaos. Jag var kaos. Sandie var kaos - alla var kaos. Folk överallt, och ingen hade riktigt huvudet på rätta plats, så k a o s är rätta ordet för att förklara läget igår.
Men idag är det ny dag, nya tag. Idag sitter jag i brödavdelningen 8:30-16:30. Men som vanligt när jag öppnar vill jag alltid vara där långt innan så jag blir klar i tid och slipper stressa. Så jag ska alltså röra mig om ca 5 minuter.

Men skit samma, vet inte varför jag sitter och babblar om så ointressanta saker som detta. Men just det här är mitt liv. Kul va?


Daniel, bli miljonär så vi kan flytta till Thailand och aldrig mer behöva bekymra oss om pengar. Jag skulle bli jätteglad då!


Puss och kram på er!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0