fungerar inte

Jag har kommit på det nu. Det här med blogg fungerar inte för mig längre. Jag är inte intresserad över att blogga om mitt liv, att delge er delar av mitt liv som kan anses intressant. För mitt liv är inte intressabt. Har insett nu att mitt liv är som vilken jävla Svensson's som helst. Bara det att vi nu kan kalla det Ericsson's, då min underbara karl heter Ericsson - samtidigt blir det ju lite roligare att vara annorlunda, och inte riktigt som alla andra.

Personalmöte idag. SEGT?! Palla åka dit på en söndag bara för att sitta där i ca. 45 minuter och sen åka hem igen.. Men men, det gör ju iallafall att man får arslet ur vagnen och kommer ut. Ska åka till jobbet och sitta på det meningslösa mötet, och sen ska jag sola. Måste komma igång med solandet. Ser ju för fan död ut.. Pallar inte se ut som ett lik som har varit död i några månader.
Är förbjuden att använda BUS eftersom Danne tycker att det luktar så äckligt. Han vägrar pussa på mig då.. Och vad gör man inte för sin andra hälft?

Nu snackar jag skit igen. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: wellmanis :)

skriv själv då mupp, jag har börjat igen :D

2010-02-05 @ 06:49:18

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0