@work

Så, nu när jag också har skaffat mig en liten sån här minidator så har man ju inte bortförklaring längre om varför man inte ska blogga. Sitter på jobbet nu, lugnt som tusan. Någon enstaka tragisk sate som kommer och vill ha en Evas limpa. Men men, what to do?
Inte många dagar kvar på det här stället nu. Endast denna vecka, sen är det slut. 2 år av samma sak ska äntligen bytas ut mot något roligare. Hoppas jag iallafall. Det är nämligen så att jag ska bli försöljare. ÅH SÅ ROLIGT! ...
Ska börja en kurs den 1/9 på Ventelo. Därefter ska man ut på "fältet" och sälja till större bolag.
Allt är bättre än detta café. det kan bara inte bli sämre. Lönen framför allt.
Men men, snabb uppdatering om hur mitt liv ser ut nu. Såå.. Ja.
Ska bli bättre på detta, har fortfarande mina trogna vänner som läser detta, trots att jag inte har uppdaterat på år och dar. Men trevligt! Syns snart igen!
<3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0