sjukling

Idag vart jag hemma från jobbet. Trodde allvarligt att jag drabbats av magsjuka imorse (och inatt) då jag knappt kunde sitta upp utan att.. ja.. ni vet. Så ringde helt förtvivlad till Sandie på jobbet och hon såg till att det ordnades - lilla pluttenussan. Ledig imorgon också. Lika bra det, man vet ju aldrig hur detta slutar.
Har förvisso mått relativt bra nu under dagen, men som sagt, man vet aldrig.
Igår var jag och moster inne i staden för lite fika och mys. Eftersom hon är på besök från Österrike så har man ju en hel del att prata om, sånt som inte går att skriva på mejl dvs. Efter massa snack och 2 cider så pallrade vi oss hemåt.
Så, imorgon då.. Om jag inte mår som en överkörd kanin fullproppad med roppe så kanske jag träffar JennieW för en fika och lite skitsnack. Har inte umgåtts med henne på år och dar, så det är dags att ta igen lite nu. Annars kanske hon får komma till min lilla sjukstuga här hemma och mysa lite.
Fredag är det sista dagen på cafét. Och OJ! va jag inte kommer sakna det stället. Sakerna man fick höra idag gjorde mig mer och mer längtansfull tills jag får komma därifrån.
Men, pratar för mycket nu igen. Ska göra mer te nu. HÖRS!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0