jag är en hejjare på detta

Trots att det var hur länge sedan som helst som jag var som mest "duktig på att uppdatera" så kan jag fortfarande det här med kodmallar och designen. Okej, nu sitter jag inte här och säger att jag är i toppklass, men jag känner mig ändå duktig som kommer ihåg vad som är vad när jag fifflar med det där.
Jag har glömt att berätta förresten!!! Mama mia. Jag och min Älskade Älskling flyttar den 24/9. Eller ja, då får vi nycklarna till lägenheten, men vi ska bo kvar här ett tag så han kan måla om och göra det snyggt innan vi kör dit alla möbler och så. Men den är HUR FIN SOM HELST! En tvåa på 58kvm i Högdalen, Skebokvarnsvägen. Det sjuka var att vi var där och tittade på en annan lägenhet, nästan identisk som den vi fick, fast skabbigare och inte alls lite snyggt renoverat. Fattar ni att den lägenheten gick för 120.000 kronor mer än vad vi köpte denna lägenhet för?! Och den vi fick har nyrenoverat badrum med plats för tvättmaskin, och snyggt duschhörn med glasdörrar.
JAG ÄR KÄR!! Hur underbar som helst. Men okej, för att snacka klarspråk här. Jag och Daniel har inte köpt lägenheten tillsammans. Utan det är HANS på pappret, det är han som betalar. Men vi flyttar dit tillsammans, och kommer fixa och inreda den efter bådas smaker, som som tur är väldigt lika! Svart, vitt, mörkt och sterilt. Hur snyggt som helst. MUMMA!
Vill flytta nu.. TJA!

Kommentarer
Postat av: bellman

DU ÄR SÄMST PÅ ATT UPPDATERA!

2010-09-05 @ 15:34:34
Postat av: ninni

ja?

2010-09-15 @ 06:45:10
URL: http://schmeeek.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0