mjaaau

Nu sitter jag här och dricker kaffe och käkar makaroner. Jag är så fruktansvärt trött på att äta mackor till frukost, så det fick bli makaroner idag istället. Nyttigt och bra, inte sant?

Taggar som FAN till Lördag nu! Då är det utgång för heltidarna på jobbet. Sjukt härligt gäng, och jag trivs verkligen på¨jobbet med dem som omgivning! Dagarna går fort, lixom!

Så, då ska vi käka på en Thairesturang och sen blir det utgång för heeeela slanten! Jag och Fanni ska vara lite ekonomiska, så vi smider planer på hur vi ska kunna smuggla in vin på både krogen och restaurangen. Man måste ju spara pengar nu när det snart är jul och allt.. ^^

Jobb snart, öppning i brödet. Måste egentligen hitta en bok så jag har något att göra hela dagen. Men men, det ordnar sig.

Om jag ska hinna bli klar så jag inte behöver springa till bussen så är det dags för mig att dra. Men vi hööörs och syns gott folk!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0