Godmorgon

Är taggad på att jobba idag! Kan inte säga att jag var det när jag vaknade, men nu börjar jag riktigt tagga till för att träffa brudarna igen! Ska förbi Apoteket innan och köpa lite smågrejer såsom vitamintillskott och en nagelförstärkare. Mina går ju bara aaaav!

Sola solarium idag! Är förjävla blek, så nu är det dags att bli brun igen!
Har också kommit på en tatuering som jag vill göra, så måste sola som en tok nu om jag ska kunna göra den inom en snar framtid. Man får ju inte sola om man nyss tatuerat sig - men det vet ju vem som helst!

Meeeeeen nu är det en liten frukost som gäller, då jag inte käkat ordentligt sedan i lördags. Igår vart det en latte och en snickers. Haha.


Vi hörs!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0