bajs

Godmorgon!

Sovit dåligt som fan inatt, kan jag lova. Vet inte varför, men de senaste nätterna har jag drömt så konstiga drömmar och vaknat upp av ingenting. Sömnpiller, nästa?

Funderar på att sätta mig tillsammans med någon ikväll, på en trevlig uteservering och dricka lite cider. Passa på medans det fortfarande är helt okej varmt ute. Fast samtidigt vet jag inte, måste spara pengar och ork till imorgon.. TAGGAD SOM SATAN!

Jobb idag 12-20. Hatar det passet mer än pesten, kan jag lova! Men man kan ju alltid hoppas på att det kommer gå fort, annars jävlar. Kanske bloggar lite på lunchen, eller så skiter jag i det. 

Känner att jag verkligen har tappat stinget när det gäller bloggar.. Mwuhuhu. 

Jaja, vi hörs. PUSS 


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0