Äntligen lördag

Idag är det dags för den stora festen, oss heltidare emellan. Är nu påväg mot fanni aka förkrök! Jag har skyhöga klackar på mig, och glömde platta skor. Så är det någons fötter som kommer dö idag, så är det mina! Igår var det också utgång! Det var meningen att vi bara skulle sätta oss och ta en öl, men det vart flera, och tillslut hamnade vi på metro. Riktigt trevligt. Stort minus får dock kvällen då victorias mobil vart stulen/tappades. Jävligt surt! Den nya sony ericssonen för typ 5 lax :s illa, illa! Kvällen slutade dock väldigt bra, och jag är taggad för ännu en galen utekväll! Dock utan mobilförsvinnande och sådär. Kort kommer, för nu har min älskling kommit hem igen, och då kan jag alltså ta mycket kort! Nu börjar jag runda av här, för nu närmar jag mig gullmars. En halvtimme förtidigt... Bra ninni! Men hoppas alla får det lika trevligt som mig ikväll! PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0