uppdatering

Nu har det gått yttligare väldigt lång tid sedan jag bloggade. Och vad har hänt sen dess?
1. Jag har blivit ett MVGbarn
2. Jag har sagt upp mig från jobbet för att åka till Moskva och jobba
3. Jag har träffat en miljonär som gett mig 150 miljoner så jag behöver aldrig mer jobba
4. Jag går runt i samma gamla rutiner

Sorgligt nog är det alternativ 4. Förvånade? Inte jag iallafall.

Men livet rullar på. Skolan existerar inte längre för mig, jobbet existerar på helgerna, pengarna existerar den 25te men ej långt efter det är de borta och jag sitter fortfarande här i min säng och ruttnar.
Det enda nyttiga jag har gjort på senaste är att jag har skaffat tillbaka min telefon. ÄLSKLING ÄR HEMMA IGEN <3

Men sen då? Jag har inte fixat kläder till student, jag har inte fixat mitt eget internet utan snor fortfarande mammas dator, jag har inte tagit åt mig extra jobb-pass för att tjäna pengar, jag har inte fixat ett skit - så att säga.

Jo, jag har färgat håret. Lite blondare denna gång, en slingning till och sen är det klart. Skönt att vara lite ljusare i barret.

Men ångesten finns fortfarande där. Sen om jag fortfarande orkar känna den, lyssna på den - är en helt annan sak.

Jag.är.trött.på.det.här - ge.mig.ett.nytt.liv


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0