snart dags

Snart är det dags för studenten. Jag har inte varit i skolan på.. jaa.. några veckor?! Det är sjukt va jag har skitit i det. Men jag orkar som sagt inte bry mig längre. Gjort är gjort. som sagt.

Så, onsdag är det studentfotografering. Kul! Tisdag är det bal, men jag har bestämt mig för att inte gå. Vafan ska jag göra där..? Lite så känns det. Så nej, ingen bal för mig. Men torsdag. EN JÄVLA VECKA KVAR! Det är sjukt. Så jävla sjukt..

Ska snart röra mig in till stan. Tänkte kolla lite kläder, samt se till att möta upp Fison så vi kan byta pengar mot biljetter till slutskivan. Såå, jaa. Så som det kan bli va..

Tänkte bara skriva lite så man vet att jag lever lixom.

Tjingeling!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0