skola

Idag, tro det eller ej, ska jag till skolan. Har inte varit där på bra länge nu.. Ooops.

Trafikkunskap idag. Hoppas på MVG, faktiskt. Fick MVG på det jag hade skrivit i Studiehäftet, så om det gick bra på provet vi gjorde i måndags förra veckan så kommer ännu ett MVG att stå i betygslistan.

Nu fick jag det att låta som att jag hade ett antal där, men det har jag verkligen inte. 1 MVG till och 5 VG:n - DEN NI! Sen hur många G:n och IG:n jag har, är en helt annan femma. Satt och räknade igenom dem igår, både 1an, 2an och 3ans betyg.. Ooops igen, säger jag. Många IG:n blev det, må jag lova.

Inte stolt, men förtvivlad är jag inte heller. Jag orkar helt enkelt inte känna ett skit.

Och imorgon har jag också planerat att gå till skolan, iallafall på psykologin. Sen blir det gymmet som jag inte har besökt på typ en månad, och sen blir det jobb från 15-20 och sen ska jag och Victoria till Bar 54 och hälsa på lite vänner.

Torsdag har Victoria sin skiva, och på fredag är det troligen jobb igen 15-20. Sen är det jobb hela helgen som vanligt.

Hade personalmöte i söndags. Fick se de nya sommarscheman. Jag jobbar väl sådär mycket, inte överdrivet, men skulle vilja jobba mer om man säger så! Fast jag ska inte säga för mycket, jag vet hur jag är. Tar åt mig jättemycket pass, och sen byter jag ändå bort dem för att jag inte orkar, haha.

Men nu ska det borstas tänder och packa väska. Nu ska jag till centrum först och köpa en nu kalender, och sen till skolan.

Tjingeling!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0