en tripp till donken senare

Sådärja, hemma från Donken igen. Jag och min trogne följeslagare Simon tog en tripp dit. Han och jag är experter på att sitta uppe hela nätterna. Vi brukar konversera på msn fram till morgonen. Och idag började vi prata om mat. Och nämnde självklart Donken.

Så han tog sin lilla bil (som för övrigt låter som ett flygplan) och så hämtade han upp mig vid Trollbäckens IP. Vid donken festade vi på hamburgare och kaffe. Ytterst trevligt!

När jag sedan kom hem skulle jag hoppa in genom fönstret. Risken fanns ju att pappsen skulle vara vaken, och han skulle bli väldigt arg om han märkte om jag fortfarande var uppe, och dessutom var ute på vift. Men dessvärre ramlade jag innan jag hann sätta fötterna i golvet, så om han inte var vaken då, är han verkligen vaken nu.

Men nu ska jag surfa runt lite, och sen ska jag faktiskt låta John Blund komma och ta över.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: nimpan

SV; tack btw för kommentaren :O. Men jaaa du har så sjukt speciell fäärg:O. Likssom vilka har inte blå? haha.

2009-05-20 @ 09:12:06
URL: http://nimpan.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0