svårt att förstå..

Det är rätt så sjukt när man tänker efter att om ungefär 10 timmar komme jag sitta på ett hotell i London. Jag kommer klä mig för en dag i staden LONDON, en dag fylld med shopping och äventyr. Jag kommer inte ha ett enda bekymmer, utan jag kommer vara glad, uppspelt och fri. Behöver inte göra ett skit. Bara göra av med en jävla massa pengar på skit.

Jag kommer trivas. Att åka hem kommer betyda kraftig ångest. Jag kommer komma hem till skolan, jobb och en jävla massa gym. Jag har lovat mig själv att börja på allvar med gymmet. Jag ska fixa det, jag ska ha världens kropp sommaren '09 - inget annat.. Jag måste!

Jag vill åka nu, och aldrig mer komma hem!

Njae, packa det sista, och sen sova.. <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0