studentskiva

Vi ska ha våran studenskiva den 27/4. Alltså om lite mindre än en månad. Och jag har TOTALT tappat all fantasi på vafan jag kan klä ut mig till, eftersom temat på skivan är film.

Jag tappade till och med lusten så mycket att jag började planera att komma som Pamela Andersson. Röd baddräkt, stor blond peruk och ballonger under. Men det känns lite överdrivet, tillochmed för att vara mig. Så hela denna kväll har jag suttit och spånat om vafan jag ska komma som. Har bollat lite ideér med min kära vän Apelskog, och hon och jag funderar på att klä ut oss till någonting gemensamt. Lixom, något från samma film..

Men vi får se vad det blir, det kanske slutar med Pamela iallafall. Skulle behöva experthjälp med detta. FANTASIN ÄR DÖD!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0