skitsnack är riktigt roligt

Ibland är det skönt att ha en vän som man kan prata om allt med. Eller ja, det är självklart att det alltid är skönt att ha en nära vän, inte så jag menade. Men dessa dagar har jag haft så mycket att prata om, så mycket jag har behövt tömma huvudet på. Saker som jag stört mig på och saker som jag har velat prata om väldigt länge.

Egentligen ska man absolut inte snacka skit, eftersom man vet hur man själv skulle reagera på det, om det hände en själv. Men det kan vara så jävla skönt att få ur sig allting med någon som tycker likadant. "Vilken ful kjol hon hade idag" - "Va tjock hon har blivit!" etc.

Jag försvarar mig själv genom att säga att jag är tjej. Tjejer snackar skit, och så kommer det alltid vara. Visst. alla tjejer snackar inte bajs, men jag kan med största sannolikhet säga att de flesta gör det. Alla tjejer jag känner gör det iallafall. Och sen beror det ju på vad man kallar för skitsnack.

Jaja, orkar inte skriva mer om det nu, börjar bli för trött för att tänka normalt.


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0