ont i magen?

Det har faktiskt varit en riktigt skön och bra dag idag. Kom lite försent till texten "imorse" men jag var tvungen att käka något, var galet hungrig. Sen var det dags för trafikkunskap, där jag, Jennie och Victoria skrattade oss igenom en timme. Jennie, du får alla att spåra ut!

Just nu ligger jag i sängen och har asont i magen. Ligger och kollar på tvn och klappar lilla sovande Simon på ryggen. Jo, han är här. Han kom hem hit på lite tacos. Eftersom jag var barnvakt så fick han joina mig. Dock var jag bara barnvakt i sisådär 30 minuter, men iallafall.
Nu sover han, eftersom han ska jobba om 1½ timme - inte avundsjuk!

Imorgon är planerna;
Skola 08:15, sen hem och vänta på att jobbet ska höra av sig om jag behöver jobba 16:30-20:00 passet eller inte. Under den tiden ska jag sova lite, och sen tvätta. Har äntligen kommit igång med tvätten och lite med rummet, och det känns SÅ bra!!

Nu ska jag inte snacka mer skit. Vi hörs säkert senare! PÖSS

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad bra att jag får alla att spåra ut! :D det känns bra, må jag lova. :) weiiiii!

2009-04-01 @ 22:30:59
URL: http://sugminfeta.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0