nuuuuu

..ska jag sova. Galet trött, gäspar hela tiden.

Skola 12:40 till 16:35 imorgon. Sen ska jag hem och passa mina söta småsyskon eftersom mamma och pappa ska till banken. Så det blir väl hem och sova, eller sitta vid datorn tills man ruttnar. Kanske skulle satsa på att städa, mitt rum är KAOS igen. Jag förstår mig inte på mig själv, kan hålla i rent i rummet i högst, HÖGST en vecka, sen ser det ut som om någon smällt en bomb här inne. Galet. Jag är dålig.

Så då kan man nästan bestämma det. Städa och tvätta imorgon. Behöver rena kläder, inget rent att ha på mig alls.

BRA, då var det bestämt. Jag vet mina planer för imorgon, så bra då.
Nu svamlar jag bara. GOD NATT!




Jag på vårat überlilla hotellrum i London!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0