LONDON IMORGON!

Imorgon drar jag till London med mamsi. FETT SKÖNT ATT KOMMA IVÄG!
Dock har jag inte börjat packa, men det får jag göra ikväll.

Dagen och kvällens planer är dessa;
Gymma nu med Jennie, ca 2 timmar - STENHÅRT!
Jobba 16:30-20:00
Hem och packa
SOVA
Upp 03:00 för att åka 04:00 mot arlanda.

Har varit hemma från skolan idag. Victoria och Anna kom över på ett glas vin, och vi satt uppe och snackade till tre, halv fyra. Och eftersom jag inte skulle hahaft chansen att åka hem och sova efter skolan, så skulle det ha blivit en lång dag. Så jag sa till mamma att den första lektionen var inställd, och sen åkte jag hem och sov igen.
Och det behövdes, må jag lova. Är pigg som fan nu, och taggad till tusen för att gymma.
Jag och Victoria fick en intruktion i måndags av personalen på SATS, så jag har fortfarande världens träningsvärk. Men det är bra, då könns det verkligen att man kör någonting!

Men nu ska jag göra andra saker.
Vi kanske hörs innan London!

PUSS

Kommentarer
Postat av: S

ÅÅåhh, jag vill också åka iväg! Får jag plats i en resväska tro? ;P

2009-03-04 @ 19:00:50
URL: http://sofielonnroos.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0