lite ego?

Sådär, när man är sjuk och känner sig liten brukar det vara kul att sminka upp sig och ta massa bilder på sig själv. Det är precis vad jag har gjort nu. Bara massa bilder på mig, mig och mig. Kommer dock bli jobbigt att tvätta av allt smink, men det är lugnt, tar en dusch lite senare.

Har troligen fått öroninflammation, så har ont som fan just nu. Har varit hemma från skolan hela veckan, och stannar hemma imorgon också. För det första för att jag har ont i öronen, och sen tänkte jag att jag satsar järnet nästa vecka istället. Tar lite ledigt nu, och vilar upp mig, om man säger så.

Men här är iallafall bilderna jag tog:

(linnet/klänningen är från london. galet söt!)

    

EGO EGO EGO

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0