Inte långt kvar!

Snart är det dags att åka. Är nästan färdigpackad, men vet att jag har för mycket packning med mig, som vanligt. Har kvar mycket plats i väskan för all shopping som jag tänker ägna mig åt, men det är fortfarande för mycket..

Jag, Jennie och Victoria har nu suttit och druckit lite groggar och snackat skit. Mycket trevligt! Kommer sakna dem, även fast jag bara är borta i fyra dagar. Fattar ni!? Fyra dagar av shopping och festande, med MAMMA! Så jävla härligt!

Och måste slänga in den här videon/låten med Sarah Dawn Finer - Så underbar!



Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0