hemma

Sitter hemma, i mammas alldeles för stora fleeceskjorta och myser. Det skulle bli skola idag, men det vart en mysmorgon med mig själv istället. Jag har duschat, ätit en riktig brakfrukost bestående av skinkmacka och start med yougurt. Underbart!

Idag är det jobb som gäller, och efter det händer det inte så mycket. Ska nog ta och sola lite, bli lite brun.

En shopping-dag blir det också. Innan jobbet tänkte jag ta mig in till stan och köpa lite nbya kläder. Behövs!!!! säger jag bara.

Sjukt egentligen, att jag som hade så mcyket ideér på vad jag kunde skriva, helt plötsligt blev tom i skallen. så jag skiter i resten. PUSS


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0