HEMMA IGEN!

Nu är jag hemma från london. Eller ja, vi kom hem inatt vid halv två någongång. Resan gick väl sådär hem, flyget blev försenat och det är rökförbud på hela flygplatsen. Så jag och mamma var ju lagom irriterade! När vi kom hem satte vi oss vid köksbordet och snackade igenom lite vad vi hade varit med om, och sen gick vi båda och lade oss. Jag pratade en stund med Victoria, och sen somnade jag väldigt lätt.
Sov ingenting på planet, så det hade varit en lååång dag.

Så. London.. Världens konstigaste väder. Ena stunden kunde det vara strålande sol och skitskönt ute. Men sen blev himlen helt svart och det började ösregna, åska och blixtra. Skumt det där. Och sen går folket runt med tshirt och shorts hela dagarna. Jag och mamma höll lixom på att frysa sönder.

Vi har gått en hel jävla del. Och ätit som om vi aldrig ätit förut. Det har varit bbq-ribs, donken, fish n' chips, hamburgare - you name it. Inte en enda grönsak.. Haha!

Shoppat har jag väl inte heller gjort så himla mycket. Vi var på en jättestor marknad, men överallt var det samma saker hela tiden. Antingen var det rave-kläder med starka neonfärger, eller så var det emo-kläder. Hur jag ska förklara dom vet jag inte, men det var svart svart svart och lite svart.
Men lite fick jag med mig hem iallafall. Vääärldens största tekopp iallafall. Jag tror att den rymmer typ en liter. Fatta va te jag kommer dricka!

Sen var vi på Madame Tussauds. Det är ett stort ställe med massa vaxdockar som ska föreställa kändisar politiker etc. Vissa dockor var så jävla bra, medans andra inte liknade orginalet alls. Men det var också en rolig upplevelse! Vi gick in i skräck-kammaren - ungefär som Skräckhuset på grönan. SKITÄCKLIGT! Och jag höll i en påse popcorn, så varje gång jag vart skrämd flög det popcorn över allt. Kan ju inte påstå att det var mycket kvar i påsen när jag kom ut.

Nu är det jobb som gäller. Ska jobba idag från halv fem till åtta. Sen blir det hem och fixa och städa i rummet. Det vart lite kaos när vi skulle åka, så det ser ut som fan i rummet. Sen kanske jag uppdaterar med massa bilder från london, och så. Kanske tar kort på kläderna jag köpte där. Vi får se.

Men nu ska jag lalla runt lite. sen åka och jobba.

See ya

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0