gomorron!

Jag har ångest idag. Ångest för att gå till skolan. Jag vet att jag måste börja skärpa mig, men när den dagen hade tänkt att dyka upp vet jag inte. Nu har det bara blivit jobbigt att gå till skolan, eftersom jag vet att jag inte varit där på så himla länge, då blir det bara pinsamt och skämmigt att gå dit. Behöva höra från alla lärare hur mycket jag har missat, att de inte sett mig där på länge, etc. Det kommer baras ge ännu mer ångest.
Så det blir ingen textkommunikation idag, utan jag ska sätta mig ner och plugga till provet som vi ska ha i trafik-kunskap. Sen blir det att fixa sig för att åka dit, och sen blir det middag med Victoria och hennes familj. Riktigt trevligt!

Men först - ett avsnitt av desperate housewives!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0