god natt, vänner

Nu är det dags för mig att hoppa i säng. Börjar tjugo i ett imorgon, så det blir en fet sovmorgon för mig.
Så, vad har jag gjort idag? - inte ett skit. Skolan, sovit, fixat med designen på bloggen, städat rummet, kollat tv, gäspat, druckit te och nu sitter jag och funderar och kladdar lite på en tatuering som jag vill göra.
Jag vill ha en text, en viktig mening. Något som klickar direkt när jag läser den. Något som får mig att veta direkt att det är den jag ska ha. Men det är svårt, för jag vill ju lixom inte bara ta vad som helst...?

Måste göra en till snart. När kamelen på tån blev ifylld vart jag ännu mer taggad på att göra en ny. Och jag vet vad jag vill ha iallafall, och det är ju en bra början! Nästan iallafall..

Nej, nu svamlar jag bara. Sova var det ja.

Vi hörs någon annan dag, kanske till och med imorgon.
Pusspåer!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0