God morgon!

Sådärja, nu är jag vaken, påklädd och nästan klar. Duktiga jag.

Somnade kinte förrän vid fem inatt, låg och kollade på tv samt snackade med Simon eftersom den stackarn jobbar natt.

Just nu sitter jag i sängen och kollar på "titta han snackar" - sån jävla skön film. Kommer inte hinna se hela eftersom skolan börjar 12.40 och jag måste hinna sminka mig och förhoppningsvis ta någonting att käka.

Konstiga drömmar har jag haft inatt. Sådana som man känner av oc h inte kan sluta tänka på dagen efter. Även fast jag inte kommer ihåg vafan jag drömt, så är det någontign som stör mig, och jag vet inte vad. Jobbigt som fan!

Har på mig mina trasiga jeans från Gina idag. Får se om de vill hålla sig på plats, eller om de kommer bli as-slappa och sitta skitfult. Jag måste redan nu ha skärp..?

Nej, nu snackar jag blaj! Vi hörs efter skolan! PÖSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0