skitväder

Herremingud va det regnar! Det verkligen smäller mot tak och fönster. Nåstan så man vill sjukanmäla sig från jobbet och lägga sig på altanen och lyssna på allt. För det jobbiga är att mitt paraply ligger hemma hos Anna, så jag kommer vara dygnsur när jag kommer till jobbet.. Galet.

Sånt här väder får mig att längta som fan till resan. Jag och Victoria åker till Bulgarien den 7/7 och är borta två jävla veckor! UNDERBART! JAg måste dessvärre köpa ett nytt minneskort till kameran, så jag slipper tänka på hur många kort jag tar osv. Men det är luuugnt, det fixar vi.

Men nu måste jag ner i rummet och börja klä på mig, så jag kan åka till jobbet nån gång.
Tjingeling! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0