FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Yes, nu är det över. Och vilken JÄVLA dag det blev. Så jävla underbart!!!!! Jag tror nog inte att jag någonsin varit så lycklig som jag var den dagen. Vi började med champagnefrukost hemma hos Nicole. Sen var det bara att psyka loss till skolan, och sitta för många timmar i aulan.

Efter mycket om och men var det äntligen dags! Vi sprang ut, med ballonger, tutor och en jävla massa skrikandes. Sen var det flak. BÄSTA FLAKET!

Sen hem och börja kröka. Och självklart öppna presenter. Jag fick en resa till Bulgarien med underbara Victoria! 7/7 åker vi och är borta i 2 JÄVLA veckor. Så jävla underbart.

Men nu är det över. Slut på det roliga, kan man ju säga. Men åh, va underbart det var.

Nu ska jag och Victoria dra till gymmet, den ska jag till ett café och sök nytt jobb. VI HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRS!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0