bulgarien 09

Så, vart fan ska jag börja? UNDERBAR resa, fylld med kaos, spänning, fylla och självklart sol&bad. Min kamera vart snodd andra (eller var det tredje..?) dagen, så bilder har jag tvärr inte mycket av. Tog några stycken med mobilkameran, men det är inte såna bilder som är intressanta att titta på. Lite bilder på hotellet osv.

Men ja, resan! Det var inte så mycket fylla som man skulle kunna tänka sig. Men det blev några dagar som det blev alldeles för mycket alkohol inblandat, må jag lova. Tänker inte gå in på några smaskiga detaljer, då jag skäms för det mesta. Men vi har varit på skumparty (FYFAN VA KUL) och vi har även tittat på manliga strippor som dansar. Det roliga var att samma dag har vi varit och shoppat lite när plötsligt 3 svenska grabbar stannar oss. De vill sälja biljetter till 2 fester - ladies/kinky night och foamparty. Vi tvekar till en början, eftersom det var ändå 450 spänn, var! Sen nämner dom det.. "Det kommer vara manliga strippor till våra kvinnliga besökare" - "GE MIG BILJETTERNA" sa jag direkt.

Sen möttes man upp på Shooters (gamla grabbarna bus) och började förkröket. Sen gick man tillsammans som i en klunga till Club Orange. Där bjöds det på champagne och musik. Sen bröjade strippningen. Jag och Victoria trängde oss längst fram, fick ett par väldigt arga blickar från de anfdra brudarna. Sen kommer 3 killar ut. Dom ser lite bekanta ut.. Smala är de också... Hmm.. Ja men ja visst, visst fan var det dom som sålde biljetterna till oss!

Både kul, och lite av en besvikelse då man hade förväntat sig stora muskulösa inoljade bodybuilders eller nåt. Men som sagt, vi stod längst fram och skrek som galningar iallafall. Det blir vad man gör det till, eller hur?



Där står vi. Victoria i blå klänning, och jag på hennes högra sida i svart klänning. Observera att killarna tog även av sig kalsongerna (!!!) och körde helikoptern. Två av killarna var tillochmed riiiiktigt snygga - Jim och Skinnet (charmigt smeknamn..)

Om jag ska fortsätta såhär kommer jag hålla på hela dagen, och inlägget kommer aldrig ta slut. Men jag kan sammanfatta denna resa såhär:

Sprit, naket, bad, sol, drinkar, klädångest, killar, tjejer, skumfest, snodd kamera, äcklig hudsjukdom, utseende som en dalmatin, bråk, slagsmål, äckliga snubbar, kladdiga snubbar, pengabrist, promenader, middag, FYLLA, feber och hosta, åskväder, grinig personal, hemlängtan till svensk mat, äcklig botten på havet, skrikiga ungar vid poolen, underbar sol, underbara solstolar, underbara kroppar, cp-ryck i sängen, kramkalas med victoria, och mycket mycket mer. En ny tatuering blev det också. Bild kommer på den snart!

Underbar resa. Skulle INTE banga på att åka tillbaka. Vilka är på? Måste vara fler partygalna brudar nästa gång vi åker!!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0