tisdag

Ännu en alldeles för vanlig dag har avklarats. Efter ungefär 5 timmars jobb åkte jag och Malin till Alleplan för att tjocka i oss pizza samt sola solarium. Måste få bort äckliga bikiniränder samt behålla brännan (!!) och då ville hon joina. Var  väldigt trevligt, så tack för det!

Är ledig imorgon, förjävla skönt. Funderar på att träna på kvällen, faktiskt. Även fast jag har en förjävla hosta så är det nog dags att komma igång med träning och annat nyttigt. Har trots allt årskort på SATS, så varför inte lixom? Men först under dagen ska jag krama och pussa på Wellman under lite fika och mys. Har mycket att berätta!! Sen blir det grillning hemma på tomten, och sen gym.

Har blivit otroligt sugen på att ta tag i mitt liv nu! Börja jobba heltid, flytta hemifrån, fixa kroppen, fixa mitt liv - helt enkelt. Egentligen jävligt enkelt, om man tänker efter. Heltid börjar jag med efter Gotland, gymkortet ligger i plånboken. Det är bara lägenheten som fattas - och körkort såklart. Men det kommer det med någon dag!

Nää, nu jävlar ska vi börja ta tag i saker och ting! YEEEY!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0