onsdag

Idag ska jag tvätta. Jag ska även tvätta de nytvättade kläderna så de plagg jag har med mig på resan är heeeeeeeeeeeelt oanvända och fräscha. Det är då det är som bäst.
Nu har jag väl mest legat i mammas säng framför datorn. Men jag skaaa sätta igång, jag lovar.

Sen ska jag väl städa mitt rum, så det är fint när jag kommer hem. Alltid skönt att komma hem till ett nystädat rum, inte sant?

Det är bara sex dagar kvar.. Helt sinnessjukt.

Idag är det ingen sol.. Men imorgon, på min lediga dag, ska det faktiskt vara fint väder. Hoppas hoppas.

Förresten! Jag är blond nu igen. Tro det eller ej. Skulle färga utväxten. Allt färgades, förutom utväxten... Suck

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0