trött vecka

Så, idag var det riktigt nära att jag stannade hemma. Jag är så jävla trött, och kommer fan inte orka jobba hela veckan. Jobbar idag, imorgon och lördag+söndag. PALLANTE!

Menmen, skit samma. Vad gör man inte för pengarna. Nej just det, nu kom jag ju på.. Jag får ju för fan knappt någon lön. Inte fan är man bra betald iallafall. Men vakten på mitt jobb ska snacka med dem på hans jobb och se om han kan fixa något receptionsjobb till mig. Fett skönt, fett slappt.

Sitetr i skolan nu, och ska snart hålla tal. Vi ska hålla tal om vad vi inte kan hålla oss utan, och så valde våran lärare bokstaven "D" - så jag valde min dator. Tråkigt va? Typ halva klassen valde sin dator att snacka om.
Jag får min dator att låta som min gud. Kanske är det så? Det är nog det. Min dator är min gud. Den kan underhålla mig i flera timmar, ladda ner underbart bra filmer till mig, och låta mig vara om jag inte har lust.

Jag älskar min dator.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0