idag, onsdag

Åh vilken bra dag! Jag har för en gång spenderat pengar på något vettigt! Vart inne i Farsta med Jennie och pengarna har flugit iväg. Men kom hem med något bra också!

Tack Jennie för sällskapet!

Har fått ett jobberbjudande också. Mattias, som jobbade inna i pizzerian i Ringen (där jag jobbar nu) har öppnat ett eget café och vill att jag ska komma och jobba hos honom. Nu när jag känner honom kanske man kan höja sin lön lite (?)  Så dit ska jag imorgon, och Jennie ska med mig även dit. Hon ska söka heltidstjänsten eftersom hon sagt upp sig från sitt gamla jobb. Best wishes!

Och på fredag är det idrottsdag, som jag ska råka strunta i. Ska följa med U till solna där han ska tattuera sig. Kommer bli sugen som fan. Kanske kan be dem fylla i min tattuering lite också? Den på tån, nivet? Det var ju trots allt dom som gjorde den. Skulle inte vara mer än rätt att jag fick fixa till den lite :)

Men nu ska jag (tro det eller ej) städa lite i rummet. Det är verkligen kaos, och det är dags. Det är äckligt....


Sen senare, efter maten, är det dags att övningsköra med mamsen. Imorgon är det körlektion med lärare som gäller. Herregud, mer nervös människa kan man ju leta efter. Och jag pratar inte om mig, utan om mamma. Någon dag kommer jag orsaka en hjärtattack på den stackars kvinnan. Så som jag kör ^^

Men nu, Nu, NU - STÄDA!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0