bilder

Så, i fredags bestämde vi oss (jag&Victoria) för att efter jobbet gå och ta en öl. Bara EN öl, och sen hem och sova. Vi gick till patrick's och chillade galet där. Sen vart vi sugna på mer, men visste inte riktigt vad. Vi hörde oss runt till alla människor, men eftersom klockan var ganska så mycket så var alla redan stupfulla och vi kunde inte riktigt bestämma något med dem.

Då smsade jag Fison. Hon var på huset med Manda och Malin. Najs, tänkte vi och skulle då röra oss dit. Efter mycket om och men kom vi äntligen fram. Var en förvirrande kväll. Drack inte mycket alls, vart inte alls speciellt full, men kommer ändå inte ihåg så himla mycket..?

Menmen, nu till Mandas önskning; bilder!

(och nej, jag kollar inte på bilderna först. jag laddar bara upp några)

 
Victoria och Manda
 
Victoria såg tydligen något roligt....?
 
Jamenjavisst! Äppelkinder, here we come!
 
Manda såg tydligen samma sak som victoria..
 
HALLLÅÅÅÅÅÅ
 
Hejdäääär.
 
Bara för att Malin såg ut som hon gör! Haha
 
Toalettbesök. Världens minsta toalett

Det vart fart på henne.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0