är det inte bra typiskt.

Nu när jag äntligen satsar på en full vecka och kliver upp så jag ska hinna med att komma till skolan så slutar det med att vi inte ens har någon jävla lektion nu på morgonen. Hur JÄVLA kul är det? Men jag har bestämt mig för att sitta kvar här, och kanske göra lite andra arbeten som jag hamnat efter i.
Kan ju göra lite nytta för mig iallafall....

9.40 börjar jag igen.. Har en stark känsla för att bara åka hem och sova tills det är dags för jobb. Det låter iallafall väldigt lockande..! FYFAN VA TYPISKT!

Jag hatar skolan. Varför kan man inte få ett sms eller liknande om att läraren är sjuk? FITTARA!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0