vad häääänder?

Vad händer nu till helgen? Jag vet att jag jobbar hela, plus att min kära lillasyster fyller 8 år. Men jag skulle ändå vilja hitta på någonting. Kan ni säga någonting vettigt och roligt som man kan hitta på en fredag eller lördag kväll som inte kostar allt för mycket, eller som man inte behöver vara uppe så fruktansvärt sent?

Eller om man bara ska ta en helg av filmtittande, och sovande? Skulle nog behövas det också.. Jag har inget liv!

Just det, lite bilder från födelsedagen, tagna under middagen.

    

Ser jag ut att ha roligt? Kanske inte, men det var faktiskt riktigt trevligt. Utgång blev det därefter, och den var också kul! Men så händelserikt var det väl inte, men vad förväntar man sig egentligen när man bara fyller 19?

P.S  - är det bara jag som tycker att jag ser otroligt fet ut på alla bilder? Herremingud, dags att ta tag i träningen och sluta upp med chipsätandet. Woops, har en skål brevid mig...? HJÄLP

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0