tisdag

Jag har egentligen ingenting vettigt att skriva om, men jag fick en konstig känsla i magen om att det var dags för en uppdatering nu. Så det kanske kommer något intressant i skrivande stund?

Imorgon har jag geografiprov, vilket jag absolut inte har pluggat till. Jag har inte ens en aning om vafan det är för prov, och vad det ska handla om. Det kan vara för att jag inte gått på mina geografi-lektioner så himla ofta. Knappast något, faktiskt.
Vad hände lixom med plugg-teamet? Vi skulle ju träffas och plugga tillsammans? När hade vi tänkt att göra det? HALLÅÅÅ?!

Så, jag sitter här och har en miljoner saker att utföra egentligen.
Bara en kort sammafattning i form av en lista:
1. Ringa Tele2 angående mitt fitt-internet
2. Skriva alla uppgifter till textkomunikationslektionerna (långt ord..)
3. Göra de 2 religionsproven - hinduism och islam
4. Göra alla grejer till svenskan, vilket är mycket
5. Lämna in min älskling (mobilen) på lagning eftersom högtalaren är trasig
6. JOBBA! Måste få in pengar nu till London
7. Klippa min hunds klor (!)
8. Städa rummet
9. Göra geografiproven
10. Läsa färdigt trafikkunskapen, så jag inte hamnar efter.

Detta är egentligen saker som tar typ 5 minuter (iallafall vissa) men inte fan sätter jag mig ner och göra det! Jag skjuter gärna upp saker och ting. Jag menar, när det gäller internet tar jag istället mammas dator, när det gäller mobilen och högtalaren använder jag istället handsfree. När det gäller hundens klor, jaa, då glömmer jag helt enkelt bara bort det.

Jag är en meningslös människa som inte borde få ha saker att ta hand om, eftersom de aldrig blir gjort.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0