tisdag natt, och jag är sjuk

Jo, förkyld och hängig. Är trött men kan inte sova. Somnade vid nio och vaknade sedan upp. Vart för pigg för att somna om. Skit..

Imorgon är det piercing som gäller. GALET nervös!! Lönen har iallafall kommit in, så det blir lite shopping på det också. Sen är det jobb 16.30-20.00 och sen hem och fixa sig, dricka lite vin, och sen är det utgång på ingång.

ASNAJS! Massa bilder ska tas denna gång, och skit-trevligt ska vi ha. Jag, Jennie och Victoria. Vi tre, alltid! <3

Men nu ska jag fortsätta kolla lite på desperate houswives och sen sova.
SEE YAA!



ÄLSKAR ER, FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA!
(och jennie, oroa dig inte, vi är riktiga vänner! *du vet...*)

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0