söndag

Idag är jag förbannat jävla trött. Fattar inte hur jag ska kunna stå upp och jobba i sju timmar idag. Det kommer bli en lång och jobbig dag, det känner jag på mig. Kanske inte så mycket folk eftersom det är innan löning precis, men kommer inte palla mycket iallafall..

Slutar fem idag, och tänker inte göra ett skit när jag kommer hem. Sova, förmodligen. Sen är det inte jobb förrän onsdag nästa vecka. SKÖNT! Men nu, gå till bussen.

Kära Gud, ge mig styrka för att klara av denna dag. - Om man bara hade varit troende kanske det hade fungerat...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du klarar av arbetsdagen!

2009-02-22 @ 09:08:03
URL: http://junitjejen.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0