Mitt nuvarande rum.. KAOS

 
Här har vi då min underbara garderob... Snygg va? kaos...

"Vardagsrummet" - sjaskigt som fan!

Sängen. Måste ta ner den från de hemmagjorda benen. Och ja, det finns en historia till att min före detta byggde upp dessa.. Kaos som fan!

Min "förvaring av saker" - sakerna som jag lägger där så fint, får inte ofta ligga kvar.. Suck
Ser ni även den öööööverfyllda tvättkorgen? Japp, pappa snodde min andra.

Den lite "finare" hörnan. Finare än resten utav rummet iallafall.


Ni ser! Det måste hända något. Såhär kan jag inte leva längre.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0