ko-ost och övningskörning

Ko-ost måste vara den godaste osten som finns. Sådär mjuk, kall och krämig. Jag hoppas att alla vet vilken ost jag pratar om . Det är ju självaste "Den Skrattande Kon - Mild och krämig"

MOOU, så jävla gott! Kan ta ner på rummet och käka hur många som helst.
Det bästa är när man tar en brödbit av skogaholmslimpa, brer ett stooort lager med ko-ost och smetar in allt i munnen på en gång. Man behöver ju inte överdriva med smetandet, man kan ju fortfarande göra det lite diskret.

Någonting mer som är gott, är vanlig hederlig skogaholmslima med smöt, ost och en skinkbit på. Och som grädden på moset så ska man ha två skivor av gurka och tomat. Men allra härligast blir det med en gnutta aromat på. GOTT SOM FAN!

Ska nog upp och göra mig någon/några mackor nu. Borde egentligen gå och lägga mig, upp tidigt imorgon. Fast, det blir nog bara matte för min del, pallar inte psykologi eller geografi. Hem och sova, och sen köra! Woopii!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0