jobb&jobb&jobb

Jaha, jobba på onsdag nu. Måste jobba så mycket som möjligt nu när mina pass kommer gå ner. Kommer inte få jobba torsdagar och fredagar längre. Så då måste jag alltså ta alla de pass jag kan få. Jaja, sånt man får leva med när man är pengakåt som jag.. DET SUGER!!

Men ska även kolla med Mattias (fån Ringens café) om han kan avvara några pass till mig. Några kvällar och sådär. Måte jobba så mycket som möjligt nu, om jag ska kunna ta mitt sista sommarlov innan allvaret med heltidsjobb och grejer börjar. Jag vill bara att det egentligen ska börja nu, så man kan slippa att jobba efter skolan, och hela helger. Man har ju inte tid för någonting! Men ska försöka se till så jag kanske kan börja gymma måndagar, torsdagar och kanske fredagar. Det är då jag kommer vara ledig. Tror jag..

Åh, deppig jag blev nu igen då.


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0