inredning

I julklapp iår fick jag som present att göra om mitt rum. Nu är det verkligen dags för en förändring, så jag sitter inne på IKEA och Mio för att hitta lite ideér och liknande. Städade lite innan, och nu ska jag väl fortsätta med det. Jag vill verkligen fixa mitt rum, för nu ser det ut som en blandning av manligt sovrum och slashigt vardagsrum.
Jag vill ha mörkt, mysigt och hemtrevligt.

Det som ska fixas nytt;
- Matta
- Säng
- Skrivbord
- Tvbord
- Lampor
- Tavlor.

Ska även se till att måla den lila väggen till en aning ljusbrun med mörktbruna/guldiga dekorer. Kan det bli snyggt tror ni? Jag ska verkligen se det som ett projekt som jag ska bli klar med. Jag ska vara STOLT över att ta hem vänner och bekanta till mitt extremt mysiga rum.

Ska ner och ta kort nu, så ni får se hur KAOS det är.

Se yaaa!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0