godnatt!

Efter en stund på tradera är det nu dags för lilla mig att gå och lägga mig. Att kolla på tradera är rätt kul. Budar lite då och då, men budar inte på någonting som jag vet att jag kommer ''vinna''. Men bara för en kul grej. Och om det nu skulle visa sig att jag vinner något, så har jag inte budat högre än 200-300 spänn.

Så det är ju inte hela världen.

Men nu, sängen. Imorgon, upp halv sju och förbered mig på en kort dag i skolan. Tänker nog inte gå på geografin, då det är meeeer än pinsamt att alltid vara den som blir klar först på provet.. Och även pinsamt när man inte ens kan det.

Så imorgon bär det nog av till solariumet på alléplan, sen hem och sova, och sen gymmet.
Här ska det biffas!

Kommentarer
Postat av: ZAD

NINNI! Har du satskort?:P

2009-02-18 @ 01:43:37
URL: http://enjoyzad.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0