God morgon!

Nu har mitt internet bestämt sig för att krångla igen, så det fick bli mammas dator istället. Vilket funkar lika bra det! Så, jag vaknade vid typ tolv-tiden. U kom vid halv ett och var här tills nu ungefär. Hans biljävlen fastnade i snön utanför mig, så jag fick gå ut och hjälpa till att putta. Som tur var kom min granne ut och hjälpte till, så jag slapp hjälpa till fysiskt, utan stod där och skänkte tankar och förhoppningar. Haha.

Nu ska jag försöka få hit Victoria så vi kan börja med rummet. Sen är det träning på sats som gäller.
Imorgon är det övningskörning, och sedan gymmet igen med Jennie. Fast denna gång sats i haninge. SKOJA INTE hunkarna det finns där. Ska nog börja gymma oftare ;)

Sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Kanske ska fortsätta med rummet?

Onsdag blir det iallafall piercing, och sen blir det jobba. Kanske shoppa lite därimellan också? Mjaau...

Men nu ska jag uppdatera mig om vad som händer i andras hopplösa liv. Puss!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0