Givande dag

Sitter nu och dricker kaffe och käkar chokladboll. Mer slapp får man ju bli. Är galet kissnödig, men pallar inte ens röra mit till toaletten. Vet inte vad jag ska hitta på just nu, men jag orkar inte röra mig från mammas dator, så jag blir väl sittandes här tills det är dags för mig att ta hunden på en vända. Sen är det väl sängen som gäller för mig..

Jag och Apelskog har nu bestämt att vi ska bli pluggkompisar. Vi startar redan nästa vecka. Då blir det dags för oss att fixa upp det vi missat, och försöka komma ikapp med rester och sånt skit. Vi får plugga med massa kaffe, och te. Lite godis och snacks på sidan om, lite mysig musik och sådär. Låter väl bra? Det måste fungera. Och om det ska göra det, måste jag även ha någon som sporrar mig lite också.

Ska även kolla med Wellman om hon och jag kanske kan börja träna. Nu har ju hon skaffat kort på SATS, och då kanske man kan joina henne och försöka komma igång..?

Nu jävlar ska det tas tag i grejer!!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0