bröstpiller

Haha, jag och en hemlig person (hon vill ej att hennes namn ska skrivas ut här) har beställt såna här roliga bröstpiller. Det är ett piller som du tar två gånger om dagen i 6-8 veckor och vips, så växer dina bröst med 2 kupstorlekar. NAJS! Och de var inte så förjävla dyra, så varför inte testa lixom? Jag tror egentligen inte på sånt där, så kommer inte bli speciellt besviken om det inte fungrerar!

Och nu är det bokat att jag och Wellman ska börja gymma. WE GO GIRL! Ska ringa till SATS på regeringsgatan och se om jag kan boka en tid för en ''rundvandring'' av en ''coach'' så man kommer igång.
Nu ska jag kanske äntligen börja mitt nya liv? Hoppas, hoppas.

Men vi vet alla att jag kommer falla tillbaka i samma gamla spår. Ingen träning, mycket skräpmat, dålig sömn, mycket skolk, jobb och rökning.

Jag kommer då aldrig förändras..!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0