sömnlös

Nu sågar Daniel som värst. Och nu har jag det inspelat på både ljud och video. Så nu ska han få se hur han egentligen låter, mwuhaha.

Imorgon ska det klippas och fixas. Köpa en present till Daniel MÅSTE jag göra. Hade ju värsta planen förut, men den har lixom inte blivit av. Eller jaa, den förstördes lite granna.. Haha. Fast jag är nästan helt hundra på vad jag ska fixa, och jag tror att det kan bli riktigt lyckat.

Har jag förresten berättat hur lycklig jag är med min karl? Hur mycket han än snarkar och drar av mig täcket så är han fortfarande världens underbaraste! <3

IMORGON SANDIE!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0